اجرای پروژه پتروشیمی

آدرس:

تهران- لاله زار جنوبی - کوچه بوشهری

تلفن:

021-33999635
0912-8898827

اجرای پروژه پتروشیمی

آدرس:

تهران- لاله زار جنوبی - کوچه بوشهری

تلفن:

021-33999635
0912-8898827

مجری پروژه پتروشیمی

مجری پروژه پتروشیمی

شرکت پالایش تجهیز آریا مجری پروژه پتروشیمی می‌باشد. این خدمت، یکی از چندین خدماتی است که توسط این شرکت ارائه می‌گردد.
فراورده‌های شیمیایی را از مواد خام حاصل از نفت یا گاز طبیعی تولید می‌کند.
برخی از ترکیبات شیمیایی ساخته شده از نفت نیز از سایر سوخت های فسیلی مانند ذغال سنگ یا گاز طبیعی یا منابع تجدید پذیر مانند ذرت، میوه خرما یا نیشکر به دست می آید.
مطالعه بیشتر: ساخت ترموکوپل صنعتی در ایران

اجرای پروژه پتروشیمی

متخصصان شرکت توانمند پالایش تجهیز آریا برای اجرای پروژه‌های پتروشیمی همواره به بخش بندی نکات مهم و کلیدی توجه دارند. هر کدام از این بخش‌ها حاصل سال‌ها تفکر و تجارب موفق در زمان به اجرا در آوردن یک پروژه پتروشیمی معتبر است. قصد داریم شما را با برخی از مهمترین فاکتورهای تخصصی خود آشنا کنیم.

مجری پروژه پتروشیمی
شرکت تخصصی انجام پروژه‌های نفتی و پتروشیمی

طراحی و مهندسی پروژه‌های پتروشیمی

اولین و مهمترین بخش‌ در اجرایی پروژه‌ پتروشیمی طراحی و مهندسی است. که طرح‌ها و نقشه‌های مرتبط با نهادها و واحدهای پتروشیمی تهیه می‌شوند. این فرآیند شامل طراحی مفهومی، طراحی مهندسی مفصل، تهیه سند برنامه ریزی، تهیه نقشه‌های سازه‌ای و مکانیکی، نقشه‌های مربوط به سیستم‌های برق و ابزار دقیق و سایر مستندات مربوط به طراحی و مهندسی پروژه است. که خوشبختانه شرکت پالایش تجهیز آریا پیشرو در واردات برترین و معتبرترین ابزار دقیق در تهران است.

مطالعه بیشتر: واردات ابزار دقیق در تهران

تهیه و فرآوری مواد اولیه

دومین بخش در شرح وظایف شرکت‌های مجری پروژه پتروشیمی تهیه و فرآوری مواد اولیه و مورد نیاز است. اهمیت نیازسنجی و تامین مواد اولیه مورد نیاز برای تولید محصولات پتروشیمی بسیار ضروری است.  این بررسی‌های اولیه همچنین شامل استخراج و پالایش نفت خام، تهیه گاز طبیعی و سایر منابع اولیه نیز است.

ساخت و نصب تجهیزات

این مرحله شامل ساختن و نصب و پیاده سازی تجهیزات و واحدهای پروژه است. تجهیزات لازم و ضروری برای انجام فرآیندهای پتروشیمی مانند برج‌ها، مخازن، مبدل‌ها، کوره‌ها، کمپرسورها، پمپ‌ها و سیستم‌های کنترل و ابزار دقیق در این بخش نصب می‌شوند. شرکت فنی و مهندسی پالایش تجهیز صنعت افتخار تهیه و انجام صفر تا صد ملزومات ذکر شده با بالاترین کیفیت ممکن را دارد. 
مطالعه بیشتر: قیمت و خرید باسکول آویز و چرثقیل در تهران 

شما عزیزان می‌توانید برای انجام مشاوره و کسب اطلاعات خرید محصولات صنعتی و انجام پروژه ‎‌های پتروشیمی با کارشناسان
پالایش تجهیز آریا
 تماس حاصل فرمایید.

۰۲۱۳۳۹۹۹۶۳۵ – ۰۹۱۲۸۸۹۸۸۲۷

 

مجری پروژه پتروشیمی

اجرا و مهندسی پروژه های صنایع نفتی از صفر تا صد

صنایع نفت و پتروشیمی به عنوان یکی از صنایع حیاتی واثر گذار در اقتصاد جهان، برای کشورهای تامین کننده و همچنین مصرف کننده دارای اهمیت بسیاری است. اجرا و مهندسی پروژه های پترئشیمی وصنایع نفتی از صفر تا صد، دارای نقطه نظرات و بررسی های کارشناسانه است. شرکت مهندسی پتاتبش تجهیز آریا آگاه و توانمند به پیاده سازی و اجرای تمامی مراحل پروژه توسط برترین و با تجربه ترین مهندسان ایران عزیزاست. این شرکت همچنین قادر است از طراحی و مهندسی اولیه تا ساخت و اجرا، بهره‌برداری و نگهداری و تمامی مواد لازم و مورد نیاز را تامین نماید.
مطالعه بیشتر: خرید و قیمت کابل ابزار دقیق 

اجرای پروژه پتروشیمی در کشور ایران با توجه به رشد روزافزون تولیدات و تحولات صنایع پتروشیمی یکی از موضوعات حائز اهمیت است.
این امر از جهت بالا بردن ظرفیت ها و کار بردن توان مهندسی در اجرای انواع پروژه ها مهم است. این کار توسط متخصصین توانمند داخلی صورت می‌گیرد.
با توجه به شرایط حاکم بر کشور و بروز چالش‌های کم و بیش یکسانی در به اجرا در آوردن پروژه‌ها به دفعات ثابت کرده‌ایم که توانسته‌ایم با قدرت و همت خود، وظیفه‌ی خود را به بهترین نحو انجام دهیم و رضایت طرف مقابل و کارفرمایان خود را به خوبی جلب نمائیم.

کاربرد فراورده های پتروشیمی

کشور عزیزمان ایران دارای منابع گسترده نفتی و متخصصان توانمند درصنایع پتروشیمی است. پس همواره برای اجرای طرح های فراورده های پتروشیمی نیاز به همراهی یک مجری پروژه پتروشیمی است.

امروزه کاربرد فراورده‌های پتروشیمی و نفتی علاوه بر مصرف در زمینه سوخت وسایل نقلیه و روغن موتور در بخش های دیگر نیز مشاهده می‌شود.
این فراورده ها همچنین در تهیه بسیاری از قطعات مورد نیاز ساخت وسائل نقلیه، نقش ارزنده‌ای دارند.

فراورده‌های نفتی در تهیه سوخت موشک های هدایت کننده، فضانوردها و ماهواره‌ها می‌باشد. حتی در ساخت بسیاری از قطعات داخلی آن‌ها کاربرد اساسی دارد.
ماده اولیه بیشتر داروها و حتی آنتی‌بیوتیک‌ها از ترکیبات نفتی مشتق می‌شود. پیش از وارد شدن نفت به مفهوم امروزی در زندگی انسان، مواد شیمیایی مورد نیاز، بر اثر تغییر و تبدیل صنایع گیاهی و جانوری به‌دست می‌آمد. اما در اوایل قرن بیستم نفت خام و گاز طبیعی به عنوان ماده اولیه محسوب می‌شد.
این مواد برای تهیه بسیاری از ترکیبات مورد نیاز انسان، اهمیت حیاتی و روز افزونی پیدا کرده‌ است. تولید فراورده های پتروشیمی و همچنین اجرای پروژه پتروشیمی در کشور عزیزمان ایران ازجایگاه ویژه ای برخوردار است.

شرکت پالایش تجهیز آریا بر آن است با داشتن سال‌ها تجربه و تبحر در این زمینه به عنوان مجری پروژه پتروشیمی طرح های شما باشد.
ما بر آنیم تا با نهایت دقت و با استفاده از جدیدترین متد ها، در عین متعهد بودن از مراحل آغازین تا تکمیل پروژه شما عزیزان را همراهی کنیم.

 

شرکت تخصصی اجرای پروژه‌ های نفتی و پتروشیمی

شرکت مشاوره راه اندازی پروژه های نفتی پتروشیمی

جهت آشنایی بیشتر با سایر خدمات ما بجز قبول و انجام پروژه پتروشیمی در پالایش تجهیز آریا، روی لینک‌های زیر کلیک نمایید:

سنسور پراکسی

فروش فلومترهای صنعتی

پالایش تجهیز آریا - خرید لول متر - ابزار دقیق - تجهیزات آزمایشگاهی